مزیت استخدام پرستار کودک
نوشته شده توسط : مینا

وابسته به نیاز ، عملکرد و وضعیت مالی، والدین اقدام به استخدام یک پرستارکودک می‌کنند. انتخاب پرستار کودک همیشه یک انتخاب سخت و دشوار برای والدین است چون اعتماد پیدا کردن به فردی که فرزند خود را به آن بسپارند بسیار دشوار است. استخدام پرستار کودک دارای مزیت های بسیار زیادی و به دنبال آن دارای ریسک هایی بالایی نیز هست.

موافقین استخدام پرستار کودک دلایل زیر را به عنوان مزیت های داشتن پرستار کودک مطرح می‌کنند:

راحت شدن از دست بچه ها (Relax from your child)

همه‌ی مردم نیاز دارند که مدتی از همه چیز حتی از فرزندان خود دور باشند. غالبا این موضوع توصیه نمی شود اما اساسا ضروری و مهم است که برای مدتی والدین خود را از مسئولیت های مربوط به فرزاندان رها کنند. این کار نه تنها برای سلامت والدین اهمیت دارد بلکه این کار برای فرزندان نیز مفید خواهد بود. والدین گاهی اوقات از فرزندان خود و کارهای مربوط به آن ها خسته می شوندو این موضوع تاثیر بدی هم بر روی والدین و هم فرزندان خواهد داشت که به مراتب بدتر است.

ترک منزل بدون فرزندان

درصورتی که والدین برای فرزندان خود پرستار کودک استخدام کنند می توانند به راحتی درمحل کار خود حاضر شوند بدون اینکه نگرانی از طرف فرزندان خود داشته باشند، چون می‌دانند که پرستار کودک به کارهای منزل رسیدگی می‌کند و امنیت کودک را تامین می‌کند. داشتن رابطه‌ی خوب بین والدین نیز بسیار اهمیت دارد بنابراین داشتن کمی تعطیلات و با هم بودن، بدون داشتن نگرانی در مورد فرزندان و نیازهای روزمره آن‌ها ضروری است و این موضوع زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که یک پرستار کودک خوب از فرزندان شما مراقبت کند.

فرزندان شما خسته و بی حوصله نخواهند بود

گاهی اوقات به دلیل شغل والدین، فرزندان مجبورند تنها در خانه بمانند و این موضوع موجب بی حوصلگی و خستگی آنان می‌شود.پرستار کودک می تواند با فرزندان شما بازی کند و زمان را نه تنها برای فرزندان شما لذت بخش وهیجان انگیز کند بلکه چیزهای زیادی را نیز به آن ها آموزش دهد. به عنوان مثال : پرستار کودک کارهای روزمره را به همراه فرزندان شما انجام می دهد تا به آن ها بیاموزد دارای مسئولیت ها و وظایفی هستند. پرستار کودک می‌تواند با شما برای موضوع آموزش کودکتان مشورت کند.

کاهش صرف زمان کودکان مقابل تلویزیون

فرزندان شما نباید زمان زیادی را در مقابل تلویزیون و بدون حرکت سپری کنند و ساعت های زیادی را به تماشای کارتون اختصاص دهند. آن ها به جای اینکه زمان زیادی را جلوی تلویزیون بگذرانند باید بیشتر در محیط آزاد باشند و وقت خود را صرف بازی و رفتن به مکان هایی مانند باغ وحش و کتابخانه کنند. درحالی که اگر شما پرستار کودک را با صفحه نمایش گر تلویزیون جایگزین نکنید فرزندان شما ممکن است چاق شوند و یا دچار بیماری های مختلفی شوند. (مشکلات روحی و روانی به کنار!)

یادگیری زبانی دیگر

اگر شما پرستاربچه ای را انتخاب کنید که بر زبان های مختلف مسلط باشد فرزندان شما نیز ممکن است زبان های دیگر را یاد بگیرند. برخلاف بزرگسالان کودکان می توانند بر هر زبانی به راحتی تسلط پیدا کنند. کودکان قادرند هر صدایی را کپی کنند و تقریبا بدون هیچ مشکل خاصی زبان دیگری را به جز زبان مادریشان یاد بگیرند. مراجعه به یک مرکز مراقبت متخصص می‌تواند دقیقا همان پرستار کودکی را در اختیار شما قرار دهد که مورد نظر شماست.

موضوع دستشویی رفتن کودکان

غالبا این قضیه مشکل نیست اما گاهی اوقات خیلی سخت و طاقت فرسا می شود که والدینی که تجربه‌ی کمی دارند به فرزندان خود آموزش دهند که به تنهایی و بدون نیاز به دیگران این کار راانجام دهند. پرستاران کودک باتجربه به راحتی و آسانی می توانند به فرزند شما این قضیه را آموزش دهند. اگر فرزند شما واقعا آماده باشد و به سنی رسیده باشد که بتواند این کار را خودبه تنهایی انجام دهد طی یک هفته و یا کم تر این کار رایاد خواهد گرفت. پرستار کودک به شما کمک می‌کند تا برای کارهای ساده و البته مهم با ویژگی هایی مثل مورد بالا، به زخمت نیفتید.

رساندن کودکان به کلاس های روزانه

ممکن است شما زمان زیادی را صرفِ رانندگی برای رساندن فرزندانتان به کودکستان، استخر، کاراته، فوتبال، تنیس،هاکی و یا دیگر کلاس ها و فعالیت ها کنید. گاهی اوقات این قضیه غیر ممکن است که به تنهایی و بدون نیاز به پرستار کودک این کار راانجام دهید به عنوان مثال زمانی که شما چند فرزند داشته باشید و هر کدام در زمان یکسانی بخواهند در مکان های متفاوتی باشند. بنابراین داشتن پرستار کودک بسیار مفیدوارزشمند خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: