نوشته شده توسط : مینا

نگهداری کودک شامل هر چیزی که کودک شما به آن نیازمند است می باشد.مثل تعلیم و تربیت، تغذیه مناسب کودک فعالیت های جسمانی،پروش ذهن کودک،بهداشت کودک و خواب آن ها می باشد.اگر به هر کدام از مایحتاج دوران کودکی رسیدگی نشود مشکلات جبران ناپذیری در اینده کودک شما را تهدید خواهد کرد.
چه کودکانی نیاز به پرستار دارند؟

والدینی که برای اولین بار کودکی به جمع آن ها اضافه شده است بدلیل کم تجربگی ممکن است نتوانند به خوبی از پس رفع نیاز های کودکان برآیند. آنها می توانند با استخدام پرستار کودک تمامی امور در نگهداری از کودک را از او یاد گرفته و با آسایش این امر مهم را به بهترین شکل به انجام رساند.
والدین دیگری نیز هستند که صاحب بیش از یک فرزند می باشند و نگهداری از کودکان برای آن ها دشوار می باشند. معمولا پدران و مادرانی که از پس نگهداری چندین کودک بر نمی آیند با استخدام پرستار کودک در آرامش بهتری به کودکان خود رسیدگی می کنند.
والدینی که هر دو دارای شغل می باشند و برای نگهداری از کودک خود دچار چالش می باشند می توانند با سپردن کودکان خود به یک پرستارکودک مجرب و مطمئن که درک صحیحی از کودکان و ارتباط با آن ها دارند بستر مناسبی را برای رشد ذهنی و جسمی کودک دلبند خود فراهم نمایند.
وظایف پرستار کودک:

پرستاری از کودک که باید با بکارگیری روش های نوین در تربیت و حفظ نگهداری از کودک انجام گیرد. زیرا شیوه ی درست تربیت آن ها تاثیر بسزایی در رشد ذهنی و جسمی کودکان خواهد داشت. در این قسمت به بارزترین نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین رفتارهای صحیح پرستار کودک می پردازیم.پرستاری از کودک مریض،استخدام پرستار کودک در تهران
هنگامی که کودک نوزادی خود را پشت سر می گذارد و شروع به غذاخوردن می کند توجه به تغذیه کودک توسط پرستار بسیار مهم است. رژیم غذایی کودک باید متعادل و متنوع باشد و مواد غذایی لازم برای رشد ذهنی و فکری او مهیاشود.
میکروب ها و باکتری ها همواره کودک را تهدید می نمایند. بنابراین رعایت بهداشت کودک از سوی پرستار کودک باید مورد توجه ویژه ای قرا گیرد.پرستاری از کودک در منزل،استخدام پرستار کودک 24 ساعته
تمامی کودکان کنجکاو و پرجنب و جوش می باشند و خطرارت زیادی در منزل آن ها را تهدید می کند. وظیفه ی پرستار کودک این است که محیط خانه را برای کودک کاملا امن نماید.
بچها همیشه مشغول بازی و سرگرمی می باشند.یک پرستار کودک باید با انجام باری های مخصوص رده ی سنی اوآشنا بوده و رشد و تقویت ذهنی کودک را در بازیها اولویت خود قرار دهد.
هنگام که کودک صحبت های اطرافیان را درک می کند ابتدای تعلیم و آموزش به او می باشد. پرستار کودک با دانش و مهارت هایی که قبلا آموخته است باید بتواند به طور صحیح باید ها و نباید ها را به کودک آموزش دهد.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: